Er dette en OK gamer bærbar?

  • Kære alle



    Gider I kaste et enkelt blik her.


    Skal bruge en bærbar der kan afvikle spil. Den behøver ikke være totalt top, men skal kunne de fleste PT. Farcry 2 evt.


    To krav til den:


    Den må ikke være dyrere end dette (8200)
    Den skal være en HP (firma aftale)


    HP maskine



    Stor tak!


  • Jo den kan godt køre de nye spil:D
    Edit: Har lige kikket på nogle andre HP maskiner og den der er den bedste til spil og lign


    /gamlejesper :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gamlejesper


    Jo den kan godt køre de nye spil:D
    Edit: Har lige kikket på nogle andre HP maskiner og den der er den bedste til spil og lign


    /gamlejesper :D


    Det vil jeg kunne leve med....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty
    der er ikke noget der hedder en "gamer bærbar"


    Man kan godt tjatte med en bold i baghaven uden at være på landsholdet...;)


    Jeg er en familiefar, der skal give den lidt gas i Call of Duty 4 samt lignende fra tid til anden..;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sjeffe


    Det vil jeg kunne leve med....


    Undskyld, det var lige mig der tågede:crazyeyes:. Den kan godt køre spil på high (farcry2 etc.) men ikke i fremtiden mente jeg. *Har rettet det*
    /gamlejesper

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty
    der er ikke noget der hedder en "gamer bærbar"


    Hvad kalder man så en bærbar man kan "game" alle de nyeste spil på. :razz:
    En ikke gamer bærbar. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maesty
    der er ikke noget der hedder en "gamer bærbar"


    Hydra falder altså ikke ind under Gamer bærbar-kategorien?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af enoC


    Hydra falder altså ikke ind under Gamer bærbar-kategorien?


    Nej det er Enthusiast ;) Gamer Bærbare plejer at være med 8600 gt og 9600 gt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • den vil være udemærket til at spille på men bestemt ikke i højeste opløsninger osv..men til at leve med...en 7200 rpm hdd vil dog nok hjælpe en del på den som opgradering.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    den vil være udemærket til at spille på men bestemt ikke i højeste opløsninger osv..men til at leve med...en 7200 rpm hdd vil dog nok hjælpe en del på den som opgradering.


    Men er det så også nødvendigt?
    Det har vel størst indflydelse på loadtider og ikke så meget på framerate.
    Lange loadtider kan selvfølgelig være irriterende, men hvis man ikke spiller meget, har det vel ikke den største betydning...


    Jeg synes det ser ud til at være en rigtig fin computer! :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af muldvang


    Men er det så også nødvendigt?
    Det har vel størst indflydelse på loadtider og ikke så meget på framerate.
    Lange loadtider kan selvfølgelig være irriterende, men hvis man ikke spiller meget, har det vel ikke den største betydning...


    Jeg synes det ser ud til at være en rigtig fin computer! :clap:


    en langsom hdd sløver HELE dit system specielt hvis operativsystemet ligger på den som de jo gør i bærbare....med kun 1 hdd skal den hele tiden vente på at læse og skrive skiftevis...og der sker sq meget hvis spil og operativsystem ligger på samme hdd.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Pointen i "der findes ingen gamer bærbar" er jo for det første at en "bærbar" der kan afvikle spil nogenlunde ikke rigtigt er bærbar mere, dvs. vejer temmelig mange kilo og generelt er ret stor (17" og opefter), og for det andet kan en god stationær til hver en tid outperforme en "gamer bærbar".

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9