Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 3. december 2003, 22:12

Ja Tom, sådan :D :)) :D :)) :D :))

Ej, en (eller flere) blæsere til at læse kold luft ind og til at blæse varm luft ud. Det giver et (meget) bedre airflow i hele kabinettet, som så er med til at køle diverse komponenter ned.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ulrik" (03.12.2003, 22:14)

22

onsdag, 3. december 2003, 22:15

Citeret

Originally posted by Tom Holck

Citeret

Originally posted by Ulrik
Det er en ret dårlig idé at overvolte blæseren ... det holder den ikke til i længden, og så siger det ... I ved nok ... puf ... et eller andet :O

Det kommer an på, hvor meget den får. Hvis du er bange for det, så sæt en større på i stedet.

Flotte billeder af din computer Ulrik, der er kælet for detaljerne og anvendt dyre kvalitetskomponenter kan jeg se.

Her lige et billede af min opstilling i øjeblikket. :T
3 kølemaskiner danner basis. MOB ligger løst ovenpå, er dog isoleret på undersiden. Grafikkortet skiftes lidt efter behov, aktuelt er Radeon TX lagt i baggrunden for at teste ramtider.
Man tænder ved at kortslutte 2 resetben i hjørnet med en skruetrækker!
Efter at kølemaskinerne har været tændt et par minutter. Det er nu absolut sikkert, at den bliver opbygget omkring den store kølemaskine i denne weekend.

Tak :) Første gang Abit for mig (altid Abit tror jeg!).

Tom, må man spørge hvilket bundkort du anvender ?( Jeg kan pt ikke kende det ud fra RAM-soklerne.

23

onsdag, 3. december 2003, 22:38

Citeret

Hvis du kun har en blæser til at blæse varmt luft ud, hvor kommer den kolde luft så fra ?( Ingen steder vel ...

Ja, gør dig selv den tjenste, og køb en blæser til front (som suger koldt luft ind!) ... det vil helt sikkert hjælpe ;)

jeps der er ingen unskyldning de kan fåes fra 39 kr

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12475&sid=[/IMG]

24

torsdag, 4. december 2003, 10:38

Citeret

Citeret

Originally posted by Tom Holck

Citeret

Det er en ret dårlig idé at overvolte blæseren ... det holder den ikke til i længden, og så siger det ... I ved nok ... puf ... et eller andet :O

Det kommer an på, hvor meget den får. Hvis du er bange for det, så sæt en større på i stedet.

Flotte billeder af din computer Ulrik, der er kælet for detaljerne og anvendt dyre kvalitetskomponenter kan jeg se.

Her lige et billede af min opstilling i øjeblikket. :T
3 kølemaskiner danner basis. MOB ligger løst ovenpå, er dog isoleret på undersiden. Grafikkortet skiftes lidt efter behov, aktuelt er Radeon TX lagt i baggrunden for at teste ramtider.
Man tænder ved at kortslutte 2 resetben i hjørnet med en skruetrækker!
Efter at kølemaskinerne har været tændt et par minutter. Det er nu absolut sikkert, at den bliver opbygget omkring den store kølemaskine i denne weekend.

Tak :) Første gang Abit for mig (altid Abit tror jeg!).

Tom, må man spørge hvilket bundkort du anvender ?( Jeg kan pt ikke kende det ud fra RAM-soklerne.

Også Abit fan her, men de laver ikke sokkel 940 ;(
Derfor er det Asus SK8V, det er endnu så nyt, at det er vanskeligt at skaffe:

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?thr…ghtuser=&page=1

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.