Ny computer fra topdata.

  • fandt denne computer på topdata.


    http://topdata.dk/product.asp?product=5532


    har i nogen gode/dårlige kommentarer til denne computer og har nogen handlet på topdata før og kan fortælle om de er pålidelige og gode at handle med eller ej?
    desuden vil det være klogt at vente til vi kommer tættere julen i håb om at bedre tilbud vil dukke op?


    og en sidste ting... jeg har kigget lidt rundt på nogle forskellige tråde herinde og ved ikke hvorfor men når folk samler deres egne systemer ender beløbet jo mest oppe omkring de 6000-7000kr.
    er det ikke meningen der skulle være en klar(billigere) forskel mellem at købe komplette og byg-selv systemer?


    selv topdata's x-treme gamer tilbud lyder på omkring det samme man ville betale for at bygge en computer med de samme komponenter(minus arbejdet hehe).
    måske er det pga. de høje priser men i fx usa med deres hjemmesider som newegg.com er der en klar prisforskel mellem at bygge og købe færdige systemer.


    ville bare høre jeres mening.. tak.

  • ja jeg skal virkelig ikke nyde noget af getmore efter at have læst temmelig mange negative artikler omkring dem... vil kun overveje at handle hos dem hvis jeg er yderst desperat eller varen jeg leder efter er billig(omkring 100-200kr).