Underlig bærbar

  • ja jeg må nok heller begynede fra starten
    det hele startede da mig og en ven var sammen (ca 2 månder siden) vi skulle BF2 sammen men jeg havde glemt min cd over hos en ven så jeg tænkte bare at vi henter da bare en crack så jeg hentede den først på hans også det vi kig ind i spillet fryse hans pc så vi genstarted bare den, MEN så var en mega langsom til at loade windows den køre nok 2-4 gange frem også stopppe den også rykke den sig kun en tak en gang imellem, så blev jeg sku bange så jeg sagde til ham at vi lige kørte hjem til ham og hentede cderen der var med den også formatedrede vi den da vi havde gjort det virkede den heller ikke helt men vi fik da spillet og han fik en han kendte til at kigge på den så den køre normalt nu, undtagen når han er her så begynder den med at være langsom til at start op og vi kan ikke spille nogen spil i lanmode men så når han er hjemme igen køre den normalt.


    så mit spørgsmål er hvorfor bliver den langsom og hvorfor virker lanmode ikke når han er hjemme ved mig??



    EDIT: glemt noget, første gang vi tænder den er den ikke langsom men det er lige så snart den har været tændt også den bliver slukket

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • tjae mon ikke jeres pcere nu er fyldt med en dejlig virus osv fra da i hentede crack....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hans bærbar er kun underlig når han er her hjemme ved mig... og jeg har ikke haft cracken på min pc kun på hans

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • Vi snakker ikke om craks herinde. :boxing:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • ved jeg... :)


    ville bare høre om nogle af de kloge hoveder her inden ved hvorfor min vens bærbar bliver underlig når han har den med hjem til mig

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet 2 gange, sidst af Blackbrizz ().

  • bump...

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • normalt ville jeg ikke sige vira men nu gør jeg det
    Grunden er nok vira da i downloadet cracken fik i sikker også nogle andre ting med end plot cracken og som jeg håber du ved kan en virus godt køre gennem lan forbindelse så det i skal gøre er at formater begge jeres pcer og bruge en switch eller router med firewall
    only think you can ever do
    ville jeg sige men hade nu at sige at det er vira for alle tror at alt er vira nu om dags men så høj teknologiske vira er sjælende
    men her kan det mulighvis være det der er problemet

  • jeg har haft min pc formaterede og det har hans også men det var kun hans pc der blev underlig...

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • formatering sletter jo ikke alt på din hd alle filerne vil altid ligge gemt i din haddisk så det er ikke ens betydeene med at det er slette altså virusen der findes programmer hvor du kan se alt dataten på din HD selv om du har formateret
    grunden til at det stadig ligger der er som en sikkerhed hvis nu der sker et eller andet med dine drivere installationer eller som her vira men man kan ikke være 100 på at det er væk andet at du kan system gendanne til en tidligere dato hvor pc^en duede helt fint


    :clap: :crazyeyes: :cheers:

  • alså jeg henter revo uninstalle og det kan så slette den vira??

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • det kan jeg gi dig 100 på men for du ved jo ikke præcis hvor viraen er og en virus kopiere sig selv og liger sig i forsklige filler men nogle pcer duer det heller ikke på men prøv det kan man altid

  • hvad skal jeg gøre nu har jeg hentede det???

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • nu er den ikke langsom til at starte mere, men det hjalp ikke på at vi ikke kan spille nogen spil i lan

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • hvorfor lige en med firewall???

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Er der overhovedet nogen der har læst hva gutten skriver ?


    Han HAR formateret computeren det vil sige hva der var der før vil IKKE blive startet op (ja ja en skrev at det altid vil være der og ja det ved jeg godt men det vil med tiden blive overskrevet og en virus kan ikke bare hoppe fra en formateret disk over på det nye filsystem) dit problem ligger nok et eller andet sted i dit netvæk hvis nu fejlen sker hver gang at han smider dit netkabel i røven på hans computer og hvis der nu er en fejl på kablet



    Det kunne også tænkes at en anden computer i netværket havde en virus som så prøver at sprede sig til hans computer hver gang han kobler på dit netværk og den så bruger et hul feks i win xp der får rammene til at flyde over



    Jeg har skrevet dette så børnevenligt jeg kan så alle kan være med hvis det ikke er børnevenligt nok så må der lige hoppe en anden tweaker ind og oversætte det;)