Mini Mac kabinet til PC

  • Hejsa


    Jeg er vild med Mini Macs design og vil gerne prøve at opbygge min pc til at ligne en mini-mac. Jeg har et micro atx bundkort. Nogen der ved om man kan købe et mini mac kabinet og proppe et micro atx bundkort i (eller andet pc bundkort)?


    Eller findes der nogen Mini Mac look'a'like til pc (gerne til micro atx)?


    Mvh


    Jacob

  • det er umuligt for dig, dit Matx bundkort er nok 9.6 inches (243.8 mm) x 9.6 inches (243.8 mm) hvis det følger standarden vel og mærket.


    En mini mac fylder:
    6.5 (165.1mm) x 6.5 inches (165.1mm)


    Så det er desværre et dødsdømt projekt, men ellers fed ide du havde dig.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • I do know.


    Men ved ikke med dig, men jeg har ikke alle penge i hele verden - og ville egentligt gerne genbruge det jeg har installeret i min nuværende pc - men bare få det til at se noget mere smart ud.






    Quote

    Oprindeligt indlæg af Richardx
    Tror ikke du finder noget der ligner en mac mini på en prik, men man kan jo godt installere windows på en mac hvis du lyster :)

  • Altså vil du ned i den størrelse som en Mac mini har eller bare have et mac look på din PC?..
    Hvis du er fingerne kan det jo bygges selv ved og bruge dele fra det kabinet du har nu..


    Eller modde et af deres kabinettet, G4 go G5 er til at få fat på brugt til rimelige penge.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg ligger faktisk inde med et Mac Mini kabinet i løs vægt - det skal jeg dog bruge til et mod jeg engang har i tankerne til min eksterne HDD så den matcher min, tadaa, Mac Mini.
    Anyway - det jeg ville sige er at hvis du skal gøre dig nogen forhåbning om at presse noget som helst ind i sådan et kabinet skal det ikke være meget større end 14x14cm pga de runde hjørner og tykke alu kant en Mac Mini har.
    -just so you know


    :9xo