Bedste kabinet...

  • Silverstone TJ07 FTW!
    Har samme kabinet og det var love at first look da jeg så det kabinet første gang.
    Det bedste kabinet jeg har haft.


    En af mine venner har lige købt sådan et HAF og jeg må sige at jeg blev positiv overrasket det er sku godt bygget og med mange små detaljer om man så kan lide designet på det er jo smagsag men jeg synes nu det er meget flot :D

  • har selv lige købt Cooler master HAF932 og synes det er et vildt fedt kabinet som bare er kvalitet fuldt ud efter min mening :D


    den er dog lidt stor og tyk og så vejer den også en del... men det gør kabineter i den klasse jo :razz:

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Silverstone TJ07 FTW!
    Har samme kabinet og det var love at first look da jeg så det kabinet første gang.
    Det bedste kabinet jeg har haft.


    En af mine venner har lige købt sådan et HAF og jeg må sige at jeg blev positiv overrasket det er sku godt bygget og med mange små detaljer om man så kan lide designet på det er jo smagsag men jeg synes nu det er meget flot :D


    synes Tj07 er lidt for dyr...
    Det er allerede lidt at presse citronen hvis jeg køber spedo, så har ikke råd til Tj07 :)

  • Du skal vælge et case med et rimeligt airflow, dvs. godt intake og godt exhaust. Silverstone TJ07 er superkabinet, men hvis du gerne vil have lidt LED's og gamer look, vil jeg klart anbefale Antec 1200


    http://www.youtube.com/watch?v=0j3MNAQLuIQ

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |