1

søndag, 23. november 2008, 17:12

Jeg har købt en ny computer for nogle måneder siden. Når jeg spiller spil der kræver det mindste grafik er der en irriterende buzzzzzzz lyd - først troede jeg det var en del af spillet, men så opdagede jeg det også var der når jeg spillede f.eks. Counter-Strike. Når jeg kigger rundt i spillet så ændrer lyden sig derefter. Det lyder meget elektronisk og kommer ikke "fysisk" fra selve computeren, men ud gennem højttalerne/hovedtlf. Sidste jeg havde problemer med noget lignende fjernede jeg USB-stikker der også sidder i front-panelet og det løste problemet. Men her er tale om noget der er relateret til grafikkortet måske, og jeg kan ikke få det til at gå væk.

Nogen idéer??

2

søndag, 23. november 2008, 17:29

Ok har lige fundet ud af det kun er i de to indgange ved frontpanelet at problemet er. Nogen idé til hvad det kan skyldes?

3

søndag, 23. november 2008, 22:11

Frontpanelet trækker kabler igennem kabinettet internt med tyne kabler så der kommer sikkert en del støj fra alle komponenterne inden i computeren.

4

mandag, 24. november 2008, 07:46

Men er det ikke stadig underligt at støjen udelukkende er forbundet med bevægelse i spil?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.