DVI-2 virker ikke på Dell 2408WFP

  • Er lige rendt ind i et underligt problem.


    Jeg har ikke brugt min stationære i lang tid og bare haft min bærbar tilsuttet min skærm, og det har virket problemfrit.


    Nu hvor jeg så vil bruge de 2 dvi-indgange min skærm har, er det kun dvi-1 der virker og det er gældende for begge maskiner.


    Er min skærm i stykker eller er der noget specielt med dvi-2 sammenlignet med 1'eren?


    Jeg har udvidet garanti eftersom den er købt ved OC.uk, men sq rimelig ærgeligt alligevel :(


    Købte netop skærmen fordin den havde 2 DVI-indgange, så ser det ikke som en tilfredsstillende løsning at køre vga eftersom jeg har givet en del ekstra for netop de 2 DVI-indgange.


    Nogen der har et klogt svar? :)


    Mener skærmen er et års tid gammel og det er en rev. 00, så kunne godt være det var en kendt fejl - dog har jeg intet brugbart kunnet finde på google, så sig frem.


    Tak

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Jeg er ikk sikker, men er det ikk fordi at med 2 x dvi kan man få bedre billid eller sådan noget, mener også mac kører med det på deres store skærme?.. altså ikk så du kan smide 2 x computer til men en computer og så 2 kabler fra den, det giver jo dobbelt "båndbrede" eller hva man nu kalder det med skrærme, mit bedste bud, ellers prøv dell support

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Jeg er ikk sikker, men er det ikk fordi at med 2 x dvi kan man få bedre billid eller sådan noget, mener også mac kører med det på deres store skærme?.. altså ikk så du kan smide 2 x computer til men en computer og så 2 kabler fra den, det giver jo dobbelt "båndbrede" eller hva man nu kalder det med skrærme, mit bedste bud, ellers prøv dell support


    det kaldes dual link og kræver ikke 2 dvi porte. dette bruges kun når du går over i opløsninger omkring 2520x1600

  • Ja så tog jeg jo fejl, så ville jeg klart ringe til Dell-Support og hører dem omkring det.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Okay. Tak for hjælpen i al fald :)
    Kunne godt være der var noget beskyttelse (DCHP eller hva det nu hedder) på den ene port eller noget..


    Men hellere lige prøve at skrive med support - lidt ærgeligt at købe så dyr g en af portene så ikke virker :)

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TwinX
    Okay. Tak for hjælpen i al fald :)
    Kunne godt være der var noget beskyttelse (DCHP eller hva det nu hedder) på den ene port eller noget..


    Men hellere lige prøve at skrive med support - lidt ærgeligt at købe så dyr g en af portene så ikke virker :)


    Hvis den er i stykker kontakter du bare dell. Deres reklamation er vist i top modast Samsung´s som min skærm er de such´s. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate