Dårlig service hos elgiganten!

  • Det ved jeg ikke. Har kun købt min 46" faladskærm der og det har virket som det skal indtil nu.
    Ellers handler jeg meget sjællent i EG. :roller:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det er ikke Elgiganten jeg handler mest i, men de få gange jeg har været der, har jeg kun fået OK service. I forbindelse med en julegave et år, fik jeg faktisk ret god service i den lokale Elgiganten.


    Min far havde købt en gave til mig, som jeg af en eller anden grund skulle have byttet. Han havde dog smidt bonen væk, så jeg var i tvivl da jeg tog derud, men måske de i det mindste kunne hjælpe med et tilgodebevis.


    Den unge mand ved kassen fandt dog bonen frem i systemet ud fra de oplysninger jeg kunne komme med om købstidspunkt m.v. og jeg fik pengene retur. Godt nok var det ikke et voldsomt stort beløb, men det er i hvert fald nok til, at jeg ikke er afskrækket af at handle der.


    Der findes næppe en butik hvor du ikke kan finde en kunde der har haft en dårlig oplevelse. De dårlige oplevelser er nok en god blanding af inkompetente ekspedienter og umulige kunder der kræver udover rimelighedens grænser ;)