Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 2. december 2003, 01:31

Well, dette er min første tråd på tweak.dk - HEJ :)

Jeg er her for at whine - hehe.

Det er ang. Bassman som pt. har den højeste score under 3Dmark2001 SE (AMD XP - GF 4 4200).

Mener dog denne burde fjernes da de sidste test's ikke er taget med eller er det bare mig der ikke kan compare min egen 13645 score med dem ???

Håber folk kan være objektive.

UPDATE:

Fik lige tjekket nogle andre scores udover GF 4200.
Er det ren alm. at folk ikke vælger de sidste test's med eller er det fordi det er en gammel test eller ??

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dough" (02.12.2003, 01:33)

2

tirsdag, 2. december 2003, 01:38

Du skal hellere prøve i "3Dmark og andre benchmarks-forum". Her er det mere beregnet til Hardware & OC.
Bare et lille hint ;)

3

tirsdag, 2. december 2003, 01:41

Ja, havde vist lidt for travlt med at poste den her.

Undskyld ulejligheden :)

4

tirsdag, 2. december 2003, 01:44

Citeret

Originally posted by Dough
Ja, havde vist lidt for travlt med at poste den her.

Undskyld ulejligheden :)

Okay - vi ka' alle fejle :)

5

tirsdag, 2. december 2003, 02:33

Det er det rette sted at gøre dit spørgsmål ,Det er helt alm. at man stopper testen ,når den kommmer til cpu test ,der er godt nok 10-20 point at hente hvis man gennemføre hele testen ,men med de oc gf er ude for her er det bedst at droppe de sidste test ,for så kan man poste scoren før comp`n går ned :)

6

tirsdag, 2. december 2003, 02:48

Citeret

Originally posted by NordVang
Det er det rette sted at gøre dit spørgsmål . . . . . .

Nej det er det ikke ! Undskyld men hvorfor er der så lavet et forum hvor man diskuterer sådanne ting ?(
Her er hvad Der står om:
3DMark Og Andre Benchmark Programmer:
"Tweak.dk's forum til alt omkring 3DMark2001SE og 3DMark03".
Dette her er for HARDWARE OG OVERCLOCKING !

7

tirsdag, 2. december 2003, 03:07

For at svare på mandes spørgsmål, uden at gå alt for meget op i hvor han har postet det. ;) Så er det meget almindeligt at man kun kører de første tests i 3DMark2001SE. ;)

8

tirsdag, 2. december 2003, 04:02

Ok.

Var ikke helt klar over det men aldrig forsent at lære :)

Takker for de venlige svar.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.