• Hey, jeg skal have fat på et lydkort med surround udgang.. 5.1 er finno..


    Helst optisk.. Toslink altså..


    Behøver ikke være det dyreste..


    Hvad kan i anbefale ?

  • audiotrack har nogle gode..maya ex5 fx...ved dog ikke om den har optisk udgang..

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • azuentech er såvidt jeg kan se et kopiprodukt, eller måske et licens produkt af audiotrack.....de har tilmed samme navne som audiotracks kort.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg sidder faktisk og grubler lidt over noget her..
    Har et Creative X-Fi Elite Pro ( http://www.edbpriser.dk/Produc…885&searchArea=&Soegeord= )


    -Hvilket gør at jeg ikke har plads til mit trådløse netkort.


    Så jeg skal egentlig bruge et med PCI-E i stedet, da det så ikke bruger det sidste PCI-slot..


    Hvis det er noget for dig, må du lige sige til.


    EDIT:
    Godt nok er der optisk udgang, men har aldrig rigtig fået det til at virke som surround på mit anlæg.
    Om det er mig der bare er en tosse ved jeg ikke.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().


  • Det ser ellers nice ud..
    Men tror den er lige en tand for dyr til hvad jeg vil gi.. :)


  • Hvis jeg var dig ville jeg da gå efter PCI-e udgaven, passer det ikke med at det kan sidde lige over dit grafikkort evt? Plus du burde alt andet lige være mere fremtidssikret så efter min mening =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det bliver også PCI-E - udgaven jeg springer på. Tror det koster 900kr..
    Men har ikke lyst til at brænde inde med så lækkert et lydkort som jeg har i nu.
    Så hvis jeg bare kunne få solgt det til den pris, eller næsten den pris, som jeg køber det andet for, så jeg jo tilfreds og glad.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb