Multiprinter Brother eller Epson

  • Hej Alle


    Jeg står for snart at skulle have ny printer, der vil jeg gerne have en ny multifunktionsprinter, da jeg i dag har en HP Officejet G85, men den er omkring 8 år gammel :-)


    Når jeg skal have en ny, skal den gerne koste under 1000 kr. derudover skal den gerne have automatisk "fødning" af papir til kopi funktionen (Bare 10 sider er fint).


    Og det jeg kommer frem til er at der er et par brother eller epson der kunne være interessant, især hvis der er separat patroner, netværk af en eller anden art og print til kant.


    Det var sgu egentlig en lang forklaring for at give spørgsmålet:


    Kan man sige noget om GENERELT hvilken printer der printer bedst og billigst, om det er Brother eller Epson...?


    Pfh. Mange tak!

  • Jeg har kun gode erfaringer med min Brother multifunktionsprinter. Min DCP540CN er godt nok udgået, men du kan få storebroderen DCP560CN til omkring 700 kr. Det er værd at bemærke, at N'et i navnet står for netværk, og du derfor kan vælge enten at sætte den til dit netværk, eller til en enkelt computer via USB.


    Hvis du skulle være mere til trådløs tilslutning, så skulle DCP770CW kunne klare det.

  • Tak for svar den er vist en af dem jeg har kigget på. Men var lidt urolig for kvaliteten på udskriften. Jeg kigger lige så den igen når jeg kommer til en pc igen. Tak!

  • Hej igen og endnu engang tak for hjælpen :-)


    Kan DCP 560CN printe til kant på a4 sider?



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg har kun gode erfaringer med min Brother multifunktionsprinter. Min DCP540CN er godt nok udgået, men du kan få storebroderen DCP560CN til omkring 700 kr. Det er værd at bemærke, at N'et i navnet står for netværk, og du derfor kan vælge enten at sætte den til dit netværk, eller til en enkelt computer via USB.


    Hvis du skulle være mere til trådløs tilslutning, så skulle DCP770CW kunne klare det.

  • Jeg købte for lang tid siden den som Burger anbefaler og er utroligt glad for den. Efterfølgende har en af mine kammerater og mine forældre også købt en :crazyeyes:
    Skulle da mene at den kan printe til kant, men er ikke 100.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tak for hjælpen, det bliver sgu nok den jeg går efter at få i julegave :dance:


    Troede eller nogle ville have anbefalet epson, men det var der ikke, så er glad for jeg spurgte..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Der er i hvert fald en indstilling i min software til DCP 540CN der hedder "Print til kant", men har ikke selv testet den.