Køling til GTX280

  • Hey Tweakers


    Jeg tror jeg har dummet mig lidt, havde tænkt mig at jeg skulle have noget køling til mit GTX280 og bestilte dette produkt: http://www.coolerkit.dk/product.asp?product=938


    Der står jo at det køler hele kortet, så jeg troede at man ikke skulle bruge mere end denne blok og så var ens kort dejlig koldt


    Hvad skal jeg gøre, kan man nøjes med denne blok, eller skal jeg købe alle mulige andre ting også? Er første gang jeg roder med noget vandkøling, så skær tingene ud i pap hehe

    EVGA X58 Classified
    Corsair HX1000
    i7 980X@3.7 GHz
    2x EVGA GTX580 SuperClocked
    12GB OCZ RAM

  • Hm, det var det jeg frygtede hehe.. Skulle nok have læst lidt grundigere på hvad der var med blokken. Troede faktisk det var et komplet kit hehe! Du kunne vel ikke skrive lidt mere detaljeret hvad jeg skal bruge så jeg ikke dummer mig igen? :D

    EVGA X58 Classified
    Corsair HX1000
    i7 980X@3.7 GHz
    2x EVGA GTX580 SuperClocked
    12GB OCZ RAM

  • jeg vil råde dig til at læse en masse på div. forums, så du ikke laver en dum fejl når du skal til at installere det, det ville være træls med en lækage. du kan altid skrive en mail til coolerkit, så skal de nok hjælpe dig med hva du skal bruge, de er altid flinke!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Invzr
    Ok, jeg skriver en mail til coolerkit så! Takker!


    Tag en grundig snak med thomas (ejeren af coolerkit) han vil med garanti heller ind gerne hjælpe dig med at sammen sætte et godt system og han besvare gerne alle de spørgsmål hvis han selvfølgelig kan :D