Mus og tastatur til Bærbar?

  • Hey tweakers. Jeg skal til at købe en mus til min bærbar den SKAL være trådløs. Jeg fandt lige en Logitech ved ikke hvor gode de er. Nogle der har sådan en herinde? Jeg syntes den ser meget lækker ud især USB'en :) Det skal helst være sådan noget der er nemt at tage med :) Jeg har ikke kunnet finde nogle tastatur som jeg har tænkt mig. Det skal helst være så lille som muligst så den er nem at bærer rundt ;) Thx :hb:



    Logitech VX nano : http://edbpriser.dk/Products/L…products&Soegeord=vx+nano

  • go for it.


    du får ikke en bedre mus til en bærbar

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02
  • Kan kun anbefale den mus, den er super :)


    Jeg bruger selv V550 Nano som er en lidt billigere model, men bestemt ikke dårlig.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Har også brugt den mus igennem noget tid - og den er rigtigt lækker til at slæbe med.


    Hvad skal du bruge tastatur til - er der ikke et ordentligt på den bærbare? En gang imellem kan der være en pointe i et numerisk tastatur, men et alm. tastatur har jeg aldrig savnet - og ville aldrig slæbe det med.


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask
    Har også brugt den mus igennem noget tid - og den er rigtigt lækker til at slæbe med.


    Hvad skal du bruge tastatur til - er der ikke et ordentligt på den bærbare? En gang imellem kan der være en pointe i et numerisk tastatur, men et alm. tastatur har jeg aldrig savnet - og ville aldrig slæbe det med.


    /ask


    Det er fordi min bærbar blive sat til en fladskærm :) også der kommer jeg til at savne en mini tastatur ;) Men tak for svarene alle sammen. Det er lækkert. Hvis der er flere må de gerne skrive :9xo