• Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Efter hvad jeg har hørt, så skulle Zepto lave nogle af de bedste bærbare der er gaming orienteret.


    Er glad for min ihvertfald, utrolig fed bærbar til en fair pris. Gav 8600 kr. i alt for min se signatur. Det eneste jeg er lidt sur over er at en meget meget sjælden gang imellem slår tastaturet fra og så skal man til at pille batteriet ud og i igen. Ikke så bøvlet men det er da træls. Men det kan hvis fixes med en bios opdatering har bare ikke lige taget mig sammen.


    Har en anden ven der også har en lidt ældre zepto og den kører da stadig og virker fint.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Zepto bruger ligesom så mange andre standard Barebones, så kvaliteten er da ikke helt i toppen, men ganske fornuftig. Man kan tydeligt mærke at både Lenovo Thinkpad og Hp business notebook er kvaliteter over, men meget fornuftige til kvaliteten.


    bras der lukker ned efter 2 måneder kaldes 6224 modellerne, hvor der var problemer med varmen, da køleren konstant skulle renses.

  • Jeg har en 6224w som virker helt fint endnu, og den er da i hvert fald over 1 år gammel, dog vil jeg sige at hvis man kan finde ud af at undervolte CPU'en i denne model, så er det en fordel, da det vil forhindre bluescreen...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Jeg har en Znote 6625WD og jeg er meget glad for den. Bruger den i mange timer hver dag, og jeg har aldrig haft problemer med den. Har haft den i lidt over et år nu.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra