Alienware!? :b

  • Hi , har tænkt mig at købe en alienware, men har lagt mærke til de er fra Irland, ? .. er der skatter og sådan noget, og hvad koster frakten derfra? .. på forhånd tak.

  • Burde vel ikke være noget videre andet end Fragt, da det er et EU land...


    Men hvad er grunden til du vælger en Alienware? Sidst jeg så Alienware betalt man noget overpris...

  • Mhmm.. havde vidst trykket forkert på valuta omregneren, men i det hele taget , så står jeg mellem Alienwares M17 og Zeptos Hydra, og de kommer begge på de omkring 18.000 og er det ikk lidt dyrt? .. er bare lidt i tvivl, kan slet ikk finde ud af hvad det er jeg skal have :S ???

  • Når du nu er i tvivl om dit valg kan man vel godt tillade sig at komme med sin mening om sådanne systemer:


    SPILD
    AF
    PENGE


    At give 18.000kr for en bærbar er jo komplet hul i hovedet :/
    Hvad skal du bruge pc'en til, og er det 100% et krav at det skal være en bærbar? Du vil kunne lave temmeligt gode (endda bedre) systemer for det halve af prisen på disse "Gamer laptops" som i sidste ende jo ikke bliver en bærbar men en slæbbar.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • I længden for i sq ret, skal først bruge pc'en i omkring marts næste år, og havde egentlig aftalt med mig selv at 12k var apselut max, men kan i da komme med nogen forslag på en vild stationær, bare så jeg kan sammenligne, ;)


    i ved vel trods alt lidt mere end mig om det :b ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Hvis du først skal bruge den til marts næste år, så ville jeg sgu vente med at købe noget hvis jeg var dig.


    Præcis.. elektronik og ISÆR Hardware til PCer ældes så hurtigt at det er dumt at købe før tid..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650