Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 5. november 2008, 19:40

Hej allesammen.

Jeg går og leder efter en Projekter. Men da jeg ikke har forstand på dette leder jeg efter nogle råd/vejledning.

Den må kun koste højest 6000,-
Og så skal der være TV-Tuner.

Men er det rigtigt at de projektere med indbyggede TV-tunere er dårligere end hvis man købte en seperat projekter og en seperat Tv-tuner?

Hovedårsagen med projekteren skulle være at spille spil, se film og se tv. Ikke til Power Point etc.

Så hvis der var nogle der kunne komme med nogle gode bud inden for 6000 kr. ville det være en stor hjælp.

MVH Frederik Dannevang

Motorsport?
- Det dur!

2

onsdag, 5. november 2008, 22:56

Altså hvis du skal have en med indbygget TV-tuner tror jeg ikk du får meget for pengene, få istedet fat på en gammelvideo eller digital TV-tuner alt efter hvad du har brug for og så få TV på den måde..

Ved ikk sådan rigtig så meget projektore generelt, ved bare at flere af mine venner har gjord det på den måde der..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.