Bærbar Gaming Pc?

  • :roller: Hi Guys,


    Har siddet og kigget lidt på bærbare gaming pc's, men er blevet lidt i tvivl om hvad det nu også er jeg skal have, skal bruge den til højt grafiske spil, CoD, WoW mm.
    Sad i starten og kiggede på dells XPS(Link^^, men fandt hurtigt ud af at det man betaler for er mærket,
    så har jeg tjekket mybook.dk ud som ser ud til at have nogen vældigt fine nogen,


    Ville egentlig bare høre om i havde nogen forslag til de under 15.000 ,


    skal bruge den i det første kvartal af 2009, så hvis det er noget der ikke helt er kommet på markedet endnu, så gør det skam ikke noget :)


    på forhånd tak.! :firefox:

  • Dell XPS www.google.dk
    Zepto Hydra www.google.dk
    Alienware www.google.dk


    Se nu er der et link, resten må du selv udfylde.

    [Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

    Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

    Rettet en gang, sidst af SShadowS ().

  • Hi Hi"


    Har kigget lidt på Zeptoen, og syntes helt klart at den er den optimale maskine, og når jeg har lagt det extra hardware osv ind på den som jeg vil have kommer den op på de 18,5k stykker..


    :ph34r: tænker bare.. er det ikke næsten sindsygt at betale så meget for en bærbar Pc, som bare skal bruges til at spille på ? .. og kan de ikk gøres billiger, har ikk den store forstand på det gejl, men hvis den kunne ligge på de 15, og køre det hele optimalt, uden at mangle plads eller noget som helst ville det bare være helt i top ;D .. håber i kan hjælpe, da jeg helst ikke vil gå ud og fyre flere tusinde af på noget jeg kunne have fået billiger til mit behov :D


    :boxed: :T Håber sq i har noget at hjælpe med :cheers:


    Kan ikk helt finde ud af det med de Alienwares heller, har kigget på deres M17 som klart virker som den bedste, og regnede med det er USD (USA Dollar) og den kommer lige op på små 8000, og den virker da mindst lige så vild som de andre, hvis da ikk vildere? .. så tænkte jeg med fragt og sådan , og om i kunne fortælle om man kunne gøre et godt kup ved at købe den, eller om det løber op i himlen, med fragt og diverse sager, og om den i det hele taget er god? .. tak på forhånd :b


    Hilsen ham der spørger en del .. :))