Problem med at boote

  • Hej alle sammen.


    Jeg har her tideligere på aften haft åbnet mit kabinet for at få lidt orden på kablerne. Da jeg så havde fået det hele på plads og samlet computeren ville den ikke boote i windows :( Efter windows' loadscreen blev skærmen mørkegrå og jeg kan kun se min mus, som jeg kan styre.


    Jeg har haft bootet den i fejlsikret tilstand, hvilket jeg ikke lige få den til det igen. Har også prøvet at sætte den i en anden computer, hvor den bootede fint op...


    Før jeg slukkede computeren ned for at ordne kabler, havde jeg lidt problemer. Jeg var igang med at spille brothers in arms og satte den på pause da jeg skulle ned at spise. 30 minutter senere da jeg kom op var den frosset. Jeg prøvede lidt forskelligt for at få liv i den. Blandet andet trykkede jeg på knap på mit tastatur som har et symbol af en måne. Tænkte så lidt på om jeg har sat min harddisk på en eller anden form for standby/dvale... :(


    Håber virkelig der en venlig sjæl som kan hjælpe mig :cheers:


    EDIT: Jeg har lige haft sat en anden harddisk i computeren som også bootede fint op. Så det er et eller andet med den hardisk når den sidder en min computer 8o


    EDIT2: Når jeg forsøger at boote med harddisken som ikke kan boote siger den når med AAF efter harddisknavnet, altså når den tjekker efter hardware.

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

    Rettet 2 gange, sidst af KamakaziChild ().