4GB vs. 6GB vs. 8GB RAM

  • Go for it :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Hvad laver du på din main?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Go for it :D


    ...snup et sæt mere a de Redline, slå sidefilen fra, og se dig aldrig tilbage :))
    Køre selv med det, og dammmm, det er nice. Den "smidighed" det giver, især ved multitasking er alt for lækkert ;)

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Skriver fjollede indlæg på tweak....
    Jacob, syntes du skulle købe dit et sæt mere af de Mushkin. Så slipper jeg også for dit brok.


    hehe Maverick :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick


    Skriver fjollede indlæg på tweak....
    Jacob, syntes du skulle købe dit et sæt mere af de Mushkin. Så slipper jeg også for dit brok.


    Kunne godt forestille mig det tog en masse hukommelse fra ham. Anbefaler herfra minimum 8 gb. hehe

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Har bestilt et sæt til. De koster jo ikke noget, så det kan vel ikke skade med lidt extra hukommelse når man som jeg er har dårlig hukommelse :crazyeyes:


    Så er det bare ærgeligt at den hukommelse man så har valgt at købe er "Random Access...."


    /ask