Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 23. oktober 2008, 22:24

Hejsa.

Lavede et lignende topic før, men nu er jeg stødt på et andet problem. Før havde jeg XP, og de cd'er jeg fik med, da jeg købte computeren i sin tid med drivers og chipset, kan ikke bruges til vista. Det er dog også fint nok, da vista selv har fundet de fleste drivers. Men jeg synes bare ikke, at mit internet køre helt så hurtigt med vista som det gjorde med xp. F.eks. når jeg scroller ned på en side, så kan den hakke lidt i det. Det gjorde den ikke før. Jeg har dog opdateret driveren til mit geforce 7800 kort. Har downloadet denne: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_178.24_whql.html som skulle være den nyeste. Nogen der ved hvorfor? Kan man foruden enhedshåndtering få et gratis program, som kan indentificere det hardware man har i computeren, og se om man er up to date med de forskellige drivers?

It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
Friedrich Nietzsche

2

torsdag, 23. oktober 2008, 23:05

findes everest ikk stadig som en free version eller kun trial, ellers prøv programmet og køb det. tror ikk sådan lige progammer selv kan opdatere drivere for dig, men det er jo let at følge med her på siden når der kommer nye drivere fra Nvidia.. =)

Prøv og kør firefox istedet for EI eller Chrome måske..

Sidst jeg var ude for problemer lignede dine var med et gammelt MX440 uden drivere kun dem der std xp-drivere..

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.