Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 23. oktober 2008, 21:37

Hej..

hvis man piller sin harddisk ud af sin bærbar kan man så ikke godt smide den i sådan en her og så bruge den som ekstern..?

LINK

Mvh TaHL

2

torsdag, 23. oktober 2008, 21:58

ja hvis det er en SATA disk du har i din bærbar lige nu.. så er det bare og pille den ud og så sætte den til boxen og så kører den over usb.. og når det er sådan en lille harddisk kan du nøjes med usb-kabel og behøver ikk extra strømstik, meget smart og mobilt.. =)

If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P

Asus Maximus III Gene
I7 - 860@4Ghz Corsair H70
Gainward GTX470
Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
Creative SB X-Fi XtremeMusic
OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

3

torsdag, 23. oktober 2008, 22:05

super.. :clap:
har noget info jeg lige skal have trukket ud af disken.. der er en som kom til at hælde vand i bærbar'en :boxing:
og vil nu ikke rigtig starte igen.. så skal have en billig måde at test om harddisken tog skade og samtidlig have fat i de info der er på disken..

4

torsdag, 23. oktober 2008, 22:07

Hvis du har en stationær kan du uden problemer smide dine bærbar 2.5" SATA til din computer SATA er de samme stik om det er 3.5" eller 2.5" diske.. =) Det kører jo nok lidt hurtigere for dig hvis du sætter den direkte til mobo.. (tror jeg i hvert fald)

Asus Maximus III Gene
Gainward GTX470

5

torsdag, 23. oktober 2008, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af PsyCho
Hvis du har en stationær kan du uden problemer smide dine bærbar 2.5" SATA til din computer SATA er de samme stik om det er 3.5" eller 2.5" diske.. =) Det kører jo nok lidt hurtigere for dig hvis du sætter den direkte til mobo.. (tror jeg i hvert fald)

du siger noget.. :D

ved ikke hvorfor jeg ikke lige har tænkt på det.. pænt dumt må man nok sige :crazyeyes:

6

torsdag, 23. oktober 2008, 23:26

Det kan ske for selv den bedste jo.. ;) Hvis man ikk selv har kigget efter det hvorfra skulle man så lige vide det?..

Men det er pænt genialt at de har samme interface så man altid bare kan flå diske ud af den bærbar og smide den over i den stationær hvis det er nødvendigt.. =)

Du skal dog nok lige sikre dig at du ikk mister din garanti på den bærbar ved og tage harddisken ud, hvis de garanti dækker vand i computeren altså.. ;)

Asus Maximus III Gene
Gainward GTX470

7

fredag, 24. oktober 2008, 08:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af PsyCho
Det kan ske for selv den bedste jo.. ;) Hvis man ikk selv har kigget efter det hvorfra skulle man så lige vide det?..

Men det er pænt genialt at de har samme interface så man altid bare kan flå diske ud af den bærbar og smide den over i den stationær hvis det er nødvendigt.. =)

Du skal dog nok lige sikre dig at du ikk mister din garanti på den bærbar ved og tage harddisken ud, hvis de garanti dækker vand i computeren altså.. ;)

har haft snakket med forsikringen.. de dækker, men er gået med til at jeg piller harddisken ud.. tror vist jeg var heldig der..!

8

fredag, 24. oktober 2008, 08:40

Måske, men så slipper de også for at skal tage hensyn til data du evt skulle have liggende og de kan gøre hvad de har lyst til med din maskine jo.. =)

Så måske er det også for at gøre det lettere for dem selv.. ;)

Asus Maximus III Gene
Gainward GTX470

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.