system problemer

  • Jeg har lige skiftete mit bundkort, fordi jeg skulle have en ny og bedre procrsser,
    en: Intel Core 2 Quad Q9550 / 2.83 GHz ( 1333 MHz ) - LGA775 Socket - L2 12 MB ( 2 x 6MB (6MB per core par) ) - Box
    jeg fandt dette bundkort til den:
    MB 775 GIGABYTE GA-EP35C-DS3R / Intel P35 Express


    Jeg tror jeg skal opdatere BIOS, det skrev det selv, og min PC køre os så elendigt som aldrig før, den kan fx. genstarte uden varsel


    har også svært ved at downloade ting, så går den tit ned, er der ikke nogen der kan komme med et link til hvor fra jeg kan hente en update til min BIOS


    jeg køre XP 32 bits

  • har du husket at lave en ny windows installation, installere bundkort drivere og gfx drivere og derefter opdatere windows ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • har installeret en ny Win. version, først start efter jeg havde skifte CPUen ville den godt starte, det var jeg lidt overrasket over.
    skulle genstarte efter en eller anden installation, gjorde jeg så, så ville mit Win. pludselig aktivers, havde det ikke sagt noget om før, jeg havde ikke fået installert nekort, så måtte installere Win. igen, men det går nok, værre er det jo heller ikke, mit system kommer jo også til at køre bedre af det.

  • jamen hele dit problem består jo i at du ikke har installeret bundkort driverne, hvis netkortet ikke var installeret.....find din bundkort cd frem og få det gjort som noget af det første...ellers hjælper en hurtigere cpu sq ikke meget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.