Computer problemer

  • jeg har for nyligt samlet min nye computer, men jeg har opdaget et problem når jeg spiller på den. i alle spil kommer der linier ud fra ting og grafikkort driveren har det med at gå ned rimeligt ofte. Jeg har prøvet mit grafikkort i en anden computer hvor det så kørte uden problemer, og jeg har prøvet et andet grafikkort i min computer hvor det også kørte ustabilt. Nogen der har en ide om hvad der kan være galt eller kender en måde jeg kan finde ud af det?

    Bundkort: Asus P5Q deluxe
    Cpu: Intel Core2 Duo E8400
    Ram: Corsair XMS2 pc 6400
    Grafikkort: Ati Radeon 4870
    Harddisk: Samsung spinpoint F1 750 gb
    Strømforsyning: Antec truepower trio 550W
    Skærm: 19" Viewsonic
    Os: Vista Home Premium 64 bit

  • Har du helt styr på at rense for gamle drivers, inden du tester med et nyt gfx? Det kan jo skabe nogle forstyrrelser ellers.
    Men så lyder det jo mest som om, der må være en dårlig forbindelse i pci-express-slottet, eller en fejl i bundkortet måske... Sådan en psu burde jo give strøm nok, og hvis ikke var det nok en helt anden type fejl, man fik.

    Gigabyte GA-EP35-DS3R
    E8500
    NorthQ Siberian Tiger
    2 * 1 GB Corsair Dominator pc8500/1066
    8800 gt 512 mb
    Samsung F1 750 gb
    Antec P180 + 5 * 120 mm. blæsere
    Creative X-Fi
    Logitech G5

  • prøv at bruge driver cleaner pro til at slette alle gfx drivere fra alle producenter..og installer så en ny.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • okay tak for hjælpen prøver at bruge drive cleaner og geninstallere driveren og ser hvad der sker

    Bundkort: Asus P5Q deluxe
    Cpu: Intel Core2 Duo E8400
    Ram: Corsair XMS2 pc 6400
    Grafikkort: Ati Radeon 4870
    Harddisk: Samsung spinpoint F1 750 gb
    Strømforsyning: Antec truepower trio 550W
    Skærm: 19" Viewsonic
    Os: Vista Home Premium 64 bit