Ny billig stationær

  • Hej jeg brug for en Ny billig stationær. Det eneste den skal kunne klare er spil som CSS og Net surfing den behøver kun at holde ca 2 år. Jeg har fundet en her som i kan kigge på den er fra fønix computer og er en byg selv men for man så de nødvendige kabler med + samle vejledning?


    Processor AMD Athlon64 AM2 X2 4200+ / 2,2 GHz / 256KB
    Bundkort Abit NF-M2PV S-940
    Ram 1024, DDR II SDRAM PC2-6400
    Grafik 256MB GeForce 6100 PCI-E tv-out/DVI
    Harddisk 160GB SATA2 7200 rpm Fluid
    Netkort 10/100 Mbit netkort
    Lydkort 7.1 CH lydkort
    Backup 22x DVD brænder + - Dual Layer
    Kabinet ATX miditower 500 Watt Sort/Sølv
    Software Diverse drivere


    Garanti 2 års reklamationsret
    Leveringstid 1-2 arbejdsdage
    Pris uden moms 1.586 kr.
    Pris med moms 1.982 kr.



    havde før denne 5 år gamle mycom pc til 3000 kr
    http://www.inter-data.dk/mycom/show.asp?nr=342

  • Ja man får ikke meget for 2000 kr. Tror godt den kan spille cs source og senere kan du jo evt opgradere med flere ram bedre gfx og cpu.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Ja klart :-)


    Tror så også at når man trykker på fx start knappen i windows at den vil reagere med det samme og ikke ligesom mycom computeren hvor der nærmest kan gå 5 sek før der sker noget?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja man får ikke meget for 2000 kr. Tror godt den kan spille cs source og senere kan du jo evt opgradere med flere ram bedre gfx og cpu.


    var det mig havde jeg brugt ca. 1300kr mere og så købt den her PC hos Getmore istedet, den er lidt bedre og ka holde lidt mere end det du gerne vil ha plus at til normal forbrug vil du os kunne mærke forskel kunne jeg fra AMD Athlon64 X2 4400+ til Intel Core 2 Duo E8200.


    http://www.getmore.dk/template…d=1015&SelectedGroup=1015

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fifan
    Okay men den skal være billig :-)


    men tror i at der følger kabler og anvisniger til at samle den med?


    den maskine jeg linker til er samlet, og uden Windows Styresystem, og den du selv linker til er os samlet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fifan
    men jeg trykkede inde på edbpriser på byg selv stationær uden skærm


    upsi ja mig som var lidt for hurtig på aftrækkeren d'oh sorry :(


    vil da sige, der skulle gerne være alt hva du skulle bruge, pakket ned til dig og så ska du selv samlet den, alså sætte processoren på bundkort og processor køleren på bagefter, og monter bundkortet med processor og køler i kabinettet og sætte ram i m.m.

  • det ka godt svinge lidt, når man kigge på edbpriser der ka godt stå 350kr når man ser alle de forskellige produkter samlet og når man clicker ind siger den små 375kr. det fordi at prisen hvor alle varene er samlet ik er med fragt altid.


  • Tråden er snart 1½ år gammel, så mon ikke opretter har købt det han skal bruge ;)


    Du kan med fordel tjekke datoen på de tråde du skriver i, så slipper du for, at jeg kommer og lukker tråden når du har skrevet, ligesom du ikke får en hel horde brugere på nakken der heller ikke synes det er sjovt, at gamle tråde bliver vækket til live igen - de er jo trods alt blevet gamle af en årsag ;)


    Udover det, velkommen til Tweak.dk!