Hjælp til Front Display?

  • Hey.
    Jeg har besluttet mig for at peppe min computer lidt op, og i den forbindelse vil jeg gerne prøve noget nyt. Jeg vil gerne have et front-display som kan vise nogle informationer om min PC. F.eks. temperatur, fan speed, klokken osv. Udover det kunne jeg også godt tænke mig at kunne styre min fans på front-panelet.
    Mit spørgsmål er derfor hvordan man tilslutter sådan nogle ting? Skal man have et specielt bundkort for at det virker eller? Er der ellers noget jeg bør vide før jeg køber et display og fan-controller?
    På forhånd tak :D
    Mange hilsener fra SirCAS.

  • Nu har jeg selv en L.I.S2 display/fan controller fra VLSystem og der skal ikke noget speceilt til for at få den til at virke :D
    Bare slut den til et usb port på bundkortet også skal den have lidt størm også viser den alt og mere til i information om ens pc :)


    Edit:


    velkommen til tweak :D

  • Quote

    Nu har jeg selv en L.I.S2 display/fan controller fra VLSystem og der skal ikke noget speceilt til for at få den til at virke :D
    Bare slut den til et usb port på bundkortet også skal den have lidt størm også viser den alt og mere til i information om ens pc :)


    Okay :D
    Tak for det, men skal man virkelig ikke installere noget software så?
    Jeg kunne godt bruge nogle forslag til displays og gerne med begrundelser :)


    Quote

    velkommen til tweak :D


    Tak og tak for hjælpen ;D