gamer bærbar.

  • Jeg skal ha mig en ny gamer bærbar.


    lige nu har jeg en acer aspir 5050 og det er jo PÆNT dårlig.


    Jeg spiller WoW, og Cz, så det er jo klart den skal ha geforz grafik kort.


    Den skal os ha:
    En hurtig processer
    200GB ram
    godt køller system
    GeForz grafik kort
    helst omkring 17 tommer skærm
    trådløs Netværks kort
    Min 3 usb stiks
    helst xp eller vista ( ik home basic)


    Jeg ved godt mine krav er store til den pris jeg vil gi, men ved man sagtens kan få det
    Vil smide omkring 4500 - 5500 DDK ,-



    //Stefan

  • Jeg har selv en Zepto 3415, de bliver vist godt nok ikke solgt mere, men kan du finde en brugt (evt min *hint, hint*) så ville den opfylde din krav også med prisen.


    Det er dog blot en 15,4" men hvis du vil op i en 17" så køb en stationær den er sku lige så slæb bar :)

  • Det er fordi jeg går på skole og man må ik ha sin bærbar med eller havde jeg sku det ;)


    Jeg har selv kigget lidt på nogen alienware bærbar.


    Men det er lige prisen. Når man ik tjener særlig mange penge men elsker at spille på man jo prøve at finde noget godt til billige penge.

  • Vil stadig mene at noget i stil med en zepto 3415 er det bedste bud, i brugt tilstand med de krav du stiller :)


    specs:


    Core 2 duo T7500 2,2GHZ
    2X2GB dual channel RAM
    Geforce 8600GTM 512MB
    15,4" Skærm
    120GB HDD


    Kan sagtens klarer de overnævnte spil hvis du kan klare den mindre skærm :) og du kan muligvis finde nogen der har end endnu kraftere set-up.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af stefanovich
    Jeg har hørt af mange at zepto er et dårligt mærke?


    Jeg tænkte på en dell, eller Hp?


    Eller en af de alienware?


    Som udgangspunkt er alle consumer Bærbare noget "skrammel" dog har nogen mindre fejl margin end andre, dog har jeg selv haft en del Zepto Laptops og jeg synes de har fungeret godt, man for ihvertfald meget mere for pengene.

  • ja vis dit budget er 4,5-5 k så kan du godt lade være med at tænke på en alienware, en med ikke det bedste harware koster 8 k og vis den har ok hardware 12k

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

    Rettet en gang, sidst af Blackwolf ().