lidt hjælp til anlæg

  • hey ;D


    det anlæg jeg har lige nu til min computer spiller ikke særlig godt, fordi jeg har sprunget et. :(
    jeg ville høre om der er nogen der kender et godt anlæg til en computer til billige penge? ;D


    ps. kan man egentlig godt sætte en normal subwoofer til computeren og et par højtalere?





    på forhånd tak for hjælpen. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mikedk64
    oka tak. ;D


    er der en god bass i dem?


    Ja der er nogenlunde bass i dem synes selv den lyder lidt hul når man spiller højt men ellers er det et godt sæt til pengene :D
    Og ja man kan godt sætte et par højtalere og en sub til ens via dog skal man have en forstærker imellem ;)

  • Jeg vil klart anbefale dig Logitech Z2300!!! Sætter spiller lige så godt som et forholdsvis kraftigt anlæg. Jeg har tidligere haft mit anlæg tilsluttet computeren, men savnede noget mindre og derfor var dette sæt perfekt!

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Det gør du uden tvivl! Er et af de bedste elektronik køb jeg nogensinde har gjort. Det er rigtig stor lyd for forholdsvis små penge!

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Tror det rigtige navn er pc-højttalere. Jeg ville ikke betragte noget af det som et anlæg. Skal du have ordenlig lyd, så skal der købes ordenligt Hi-Fi :)
    Men skal man ikke af med flere tusinde kroner, så er det vel ok. Passer måske også mere ind på kontoret :D
    Men et lækkert pc-sæt er det ubenægteligt :D

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • hvis du køber speedlink medusa 5.1 home edition følger der en smart forstærker box med der også gør det muligt at sætte anlæg osv til sammen med headsættet, uden at man skal skifte stik....man kan desuden bare trykke på et par knapper og dermed bestemme hvor lyden skal ud henne af.....desværre tror jeg ikke man kan få boxen seperat, men den er hamrende smart og fleksibel...sådan satte jeg mit almindelige anlæg til pcen, så der er mulighed for en masse music til festerne :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.