21

onsdag, 26. november 2003, 01:21

Citeret

Originally posted by Zigiro

stavebøf???? nooooo....hvordan kunne du nænne at sige det ord til mig??? MIG???? the spellmaster!!! THE ONE AND ONLY SPELLEEEEEER!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

....øøøh hvad faen skete der egentlig lige dér? 8o

nå jeg må være træt, men jeg har altså ikke brug for stavebøffer...jeg kan stave til´ALLE ord - ALLE!!!

Hey nutcase...he he ;)

Læg lige mærke til at stavebøffen var min egen og ikke en hentydning til dig. Du kan jo se at min post blev edited :))

22

onsdag, 26. november 2003, 12:19

Citeret

min skærm begyndte lige her for lidt siden at sige sådan en pive-lyd...i ved, den der slags tinitus-ting der går lige ud i eén sindsyg høj tone... 8o

da jeg slukkede den, gik det væk lidt, men kommer igen i et par sekunder ad gangen nogle gange...hvad kan jeg gøre ved det???? :(

Giv den en tudekiks :))

23

onsdag, 26. november 2003, 12:39

Citeret

Citeret

Originally posted by The Hans

Citeret

tak til dig også...der er altså ikke noed JEG kan gøre, ifølge din viden? :(

Nu er jeg ikke ligefrem tv reparatør, men jeg ville da tage låget af bagpå og se om jeg kunne finde den trafo/spole der sender den højfrekvente lyd ud og så ville jeg slukke for dyret og give den et lille pust lak.
Er bare ikke sikkert det er så nemt, som det umiddelbart lyder til og desuden er højspændingen ikke at spøge med. Jeg har gjort det før engang og det virkede ;)

Hvis der stadig er garanti på, ville jeg da lige ringe til forhandleren og brokke mig. ;)

Edit: Stavebøf.

stavebøf???? nooooo....hvordan kunne du nænne at sige det ord til mig??? MIG???? the spellmaster!!! THE ONE AND ONLY SPELLEEEEEER!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!

....øøøh hvad faen skete der egentlig lige dér? 8o

nå jeg må være træt, men jeg har altså ikke brug for stavebøffer...jeg kan stave til´ALLE ord - ALLE!!!

Damn, calm down biatch!!

Den AOC kan man ikke slukke helt for , kun på stikkontakten...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.