Gfx brændt ? :(

  • well, jeg har så endnu en problem tak lorte computer mærke.
    Jeg fik forleden min bærebar tilbage for tredje gang, ihh hvor sjovt.
    Her ser i så hvad jeg har været igenem det har ca taget et halv år hmm sjovt ikke?



    1. Mothboard
    2. Kabinet smeltet
    3. Strømforsyning
    4. Måske gfx


    Men efter jeg har installeret mine gfx drivers, genstartede jeg. Jeg var jo glad, pga jeg fik den tilbage. Men BAM så var skærmen sort. Både i starten kunne slet ikke se bios screen. Skærmen lavet intet, den var bare helt sort. Mine mates sagde at det er noget med min gfx er brændt eller faldet af. I pros here skulle vide lidt om det:)


    Men ja fjerne gang jeg måske sender den ind :)? hvad siger i til det?


    http://www.amilo-forum.com/top…-drivers-for-Xa-1526.html her er min laptop :X (ignore det med drivers:x)

  • det behøver ik være dit gfx som er brændt af, ka sagtens vare en lille chip, kontensator el. andet som er gået på bundkortet el. sågar skærmen. ved godt det lyder "latterligt" i den forstand men har selv prøvet det. Men den ska nok sendes ind igen da du nok ik selv ska rode med det så frafalder garantien jo helt.


    mener os det står i købsloven at hvis en ting har været til Repair for sammen fejl el. andre fejl 3gange så ska du ha en ny vare, men det ka Burger fortælle dig mere om, hun kender alle de ting alt for godt :roller: