guilt_machine

Gæst

1

tirsdag, 25. november 2003, 14:41

Hej, jeg har købt ny pc, og har et MicroStar ATX Intel 875P Chipset: MS-6758-FIS2R bundkort...

jeg vil gerne slå onboard lydkortet fra, men er ik sikker på hvordan jeg gør det, jeg har manualen, men kan ik finde noget om hvordan jeg gør det, der står noget et sted om at slå front audio til eller fra, men ved ik om det er det jeg skal ?

er der nogen der kan hjælpe ?

2

tirsdag, 25. november 2003, 15:02

Et eller andet sted i bios er der garanteret et punkt der hedder onboard audio, har selv et MSI mb (AMD). Hos mig ligger det under integrated periphials/onboard pci controler. Det er sikkert ikke helt det samme, men så må du rode lidt rundt eller vente til der kommer en forbi med samme mb.
God fornøjelse ;)

3

tirsdag, 25. november 2003, 15:06

Der er muligvis noget der hedder AC'97 i BIOS, det skal du Disable ;)

guilt_machine

Gæst

4

tirsdag, 25. november 2003, 15:11

jeg har fundet noget med JAUD1 front panel audio connector, der står man kan slå front audio fra, så man kan få signal til rear audio ports, er det det ?

men ellers kan det vel være i bios, det må jeg vel finde ud af når jeg har fået mine ram og kan starte maskinen...

5

tirsdag, 25. november 2003, 15:18

Det der front panel audio har ikke noget med at disable onboard lyd at gøre, det er hvis man har sine lyd porte foran på kabinettet, så kan man slå de porte til på bundkortet...

Tror du skal kigge i bios, der kan du næsten med sikkerhed slå det fra..

guilt_machine

Gæst

6

tirsdag, 25. november 2003, 15:22

det vil jeg gøre, har også lige fået mine ram hjem :D så nu skal der samles :p

guilt_machine

Gæst

7

tirsdag, 25. november 2003, 19:04

så har jeg fået det ordnet, det var i bios...
tak for hjælpen :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.