Computer frys og sort skærm HJÆLP

  • Hej Folkens.


    Jeg har følgende problemer med mit computer, og det er kommet over natten.


    Problem 1:


    Min computer er begyndt og "fryse" programmerne så jeg INTET kan trykke på.


    Kan ikke trykke på noget som helst, dog er der en redning, nemlig hvis jeg lige laver Alt+Tab over i et andet program og så går tilbage, så virker programmet igen.


    Nogen forslag til troubleshooting eller nogen der lige ved hvad problemet er.



    Problem 2:


    Spiller counter-strike og WoW, og nu er den så begyndt (igen over natten) hvor skærmen simpelthen går ud som om den er slukket, computeren kører stadigvæk men jeg kan ikke gøre andet end og Slukke på knappen og starte forfra. Har lige updateret mit Gfx Driver.


    Nogen der kan hjælpe??, for hvad fanden skal jeg ellers lave end og spille computer når man
    nu har så mange tømmermænd :)


    tak på forhånd.

  • Hejsa,,


    Skriv en liste over dine komponenter.


    Du kan evt se hvordan jeg har skrevet min i min signature , men altså en liste og hvilket grafikkort der sidder i ram CPU bundkort osv.


    Og havde du problemet både før og efter driver update?


    /Thomas

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Hej.


    Har fået det med at den går i sort fixet.. Det krævede en anden gfx driver..


    Men det med at programmer og at jeg bliver nødt til og Alt+Tab for og bruge programmet igen er forsat der. Dog sker det ikke i cs.


    Min COMP er som følger:


    Gfx: Sapphire Radeon X600 Pro 256 MB.


    CPU: nForce 4 PCI-Express


    Harddisk: 180 gb


    2GB RAM.