Selvsamlet media center vil ikke starte

  • Hey.


    Jeg er sgu løbet ind i et træls problem. Har lige fået samlet mit nye media center. Men maskinen vil sgu ikke starte op:( Alt skulle meget gerne være samlet korrekt. Jeg kan få den lille lampe under tænd knappen til at lyse men det er alt:( Men tror det er mig der er en dør, for tror ikke jeg har tilsluttet den der power switch rigtig...


    Har tegnet et billed over mit problem.


    [Blocked Image: http://img502.imageshack.us/img502/7062/powerswitchqj7.th.jpg]


    Jeg har som man kan se tre stik at flytte rundt med. Jeg er gået ud fra at stikket hvor der står Power sw på er tænd sluk knappen og at den så skal tilsluttes PW+ og PW- og de to andre stik bare er til lys. Men der sker bare intet når jeg trykker på knappen...


    Alle delene er nye og mit setup ser sådan her ud.


    Hiper Media Center HMC-1K53A
    Samsung SpinPoint F1 HD642JJ 640 GB
    Phenom X3 8450 2 MB (AMD Processor in a Box (PIB)) (Cooler (fansink))
    bundkort Gigabyte GA-MA78GM-S2H
    Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - Hukommelse - 2 GB ( 2 x 1 GB ) - DIMM 240-pin - DDR2 - 800 MHz


    Håber der er nogen som kan hjælpe.

  • De 200W burde være nok.. har før kørt en P4 3.4@4ghz med 2 harddiske 2 brændere og et X800xt kort på 200w. Må indrømme at jeg ikke kan se en skid på billedet som du har lagt ind, men hvad sker der når du trykker på start?.. lyser lampen bare og ikke mere?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Har lige fundet problemet:) Det vidste sig at være en defekt ledning fra tænd sluk knappen. Utroligt hvor meget frustration sådan en lille ting kan skabe:P Men tak for svarende, systemet spiller nu:)

  • Det var jo nice.. =) Ellers et super lækkert kabinet, men er deres engelske hjemmeside ikk rimelig fucked eller kun mig som synes det?... :P

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW