Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 26. november 2003, 13:16

Jeg ville vælge en med hale fordi de skulle være hurtigere, men har aldrig haft trådløs såhhh
Men hvis man gamer skulle man vel nok skaffe sig en microsoft 3.0, for det ved man hvad er, men hvis man arbejder meget med autoCAD eller 3D skulle Razer boomslang være op toppen og helt klart den mest præsise mus

22

onsdag, 26. november 2003, 14:26

Har lige købt en MX500 + steelpad 4D

Det er det bedste jeg har prøvet ever! og jeg rammer bedre i CS ! :P

Jeg har også lige haft en Boomslang 2100, jeg håber den var defekt,
for hvis den ikke var det, så var det nok den værste mus jeg har prøvet!

Men hvordan skulle man kunne svare 'JA' eller 'NEJ' til det her spørgsmål:
Trådløs eller Ledning?!

MSI 3.0 & QcK Heavy
AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
DFI UT SLI-D
Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
Geforce 7900 GT
550W antec Truepower
Windows XP

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "SjQLunD" (26.11.2003, 14:26)

23

onsdag, 26. november 2003, 14:50

Dammit så skriver jeg forkert det jeg ville sige var at de IKKE gik ind over hinanden :O :O :O

Edit: min svogers og min mx700

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Johnny" (26.11.2003, 14:51)

24

onsdag, 26. november 2003, 16:26

Citeret

Originally posted by Switz
MX 300 den stinker til spil, den er alt for upræsis og laver underlige ryk nogle gange..Har selv haft den og tro mig hvis det er til at spille med så duer den ikke, nej så vil jeg hellere anbefale dig en intellimouse explorer 3.0 så får du den ultimative spilleoplevelse. 8)

Nu har jeg aldrig hørt om at en pc-mus stinker :( Men det er jo det der sprogspassersyndrom som mange unge jo har tilegnet sig :( Ku' ik' la' vær' ;)

I forhold til MS Intelli. 3.0 ja så er den da go' - så længe den holder. Har selv haft en - men ledningen stod af eller næsten af. Dvs. når jeg bevægede musen så ville XP installere nyt hardware hele tiden. Når jeg så hev lidt i ledningen så virkede den et stykke tid :( Og jeg havde kun haft den i et ½ år :(
Så der skal meget til at overbevise mig om at MS intellimouse 3.0 er et bedre køb end den MX700 som jeg har nu. For den er en fornøjelse at bruge - både til spil og til daglig brug især efter jeg købte en Steelpad 4D 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.