1

mandag, 24. november 2003, 17:06

Jeg har hørt at man ikke kan bruge drivere fra f.eks Nvidia's hjemmeside på bærbare, men skal bruge dem som producenten selv laver, men den bærbare jeg har kig på kan jeg ikke finde nogen nye grafikkortdrivere til på deres hjemmeside, men har så hørt noget om at der skulle findes en side på nettet med drivere som skulle være lavet noget ved så de kan bruges på bærbare uanset producent, så hvis en af jer kender den, så PLEASE post den her.......

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "X-Man" (24.11.2003, 17:07)

2

mandag, 24. november 2003, 17:33

Kan sagtens bruge dem fra Nvidia... du skal bruge dem som hedder GO til sidst...

Hvilken bærbar er det, og hvilket Gfx er der i..?

3

tirsdag, 25. november 2003, 22:57

Citeret

Originally posted by Señor Jenzen
Kan sagtens bruge dem fra Nvidia... du skal bruge dem som hedder GO til sidst...

Hvilken bærbar er det, og hvilket Gfx er der i..?

Det er en Medion med et GF4 440 GO grafikkort med 64mb ram

4

tirsdag, 25. november 2003, 23:11

Der findes åbenbart ikke nogen på Nvidia´s hjemmeside der hedder noget med GO, så det passer nok at man skal bruge de drivere fabrikanten giver med......

5

tirsdag, 25. november 2003, 23:28

Du kan ikke hente drivere til Go grafikkortene på Nvidias side.

Du kan selv modde driverne så de kan bruges til Go kortene eller også kan du hente nogle inf filer som er moddet til samme formål.

Den bedste side jeg indtil videre har fundet er denne:
http://homepages.paradise.net.nz/ohau-es…ilegpuindex.htm
Men du kan også smutte en tur forbi:
www.station-drivers.com

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.