PayPal Giro

  • Hey


    Jeg har solgt noget på PayPal for ca. 500 kroner, og så ville jeg have pengene ind på min Danske Bank konto, jeg havde tidligere tilføjet en konto som jeg så bare valgte igen.
    Nu ser jeg så at PayPal fortæller mig at det er en Giro-konto! betyder det noget?
    I går skrev paypal at overførslen var completed, men pengene var ikke kommet ind på min konto i går aftes.
    De kan ikke bare forsvinde pengene hvis jeg har valgt giro i stedet for non-giro vel? konto nummeret var det samme på dem begge. Og Paypal listede dem som Danskebank Giro eller Danskebank non-giro...


    Skal jeg bare vente et par dage og se om pengene dukker op? og hvis de ikke gør, skal jeg så kontakte danske bank eller PayPal? min konto hos danske bank er en Ung konto 15-17 år..

  • Eh.. jeg har brugt det i et par år nu så det tror jeg ikke..
    Selvom den sagde completed på Paypal har de nu ændret den til failer eller sådan noget og pengene er tilbage på kontoen.. mærkeligt..
    Tråden kan lukkes.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alex
    Eh.. jeg har brugt det i et par år nu så det tror jeg ikke..
    Selvom den sagde completed på Paypal har de nu ændret den til failer eller sådan noget og pengene er tilbage på kontoen.. mærkeligt..
    Tråden kan lukkes.


    Det kan du selv gøre :) Nede i højre hjørne så vidt jeg husker.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2