Trådløs mus til spil - Er det muligt?

  • Inden folk straks vælger side i den evige debat om tråd vs. trådløs vil jeg gerne sige at jeg kun forventer relevante og vel begrundede svar til denne tråd :)


    Det skrivebord jeg benytter her i min ny lejlighed er ikke så stort som det jeg er vant til, og derfor ser det lidt rodet ud med ledninger etc. Derfor overvejer jeg om det i dag er muligt at få en mus der kan bruges til spil, er trådløs og holder strøm i lang tid (helst med indbyggede batterier og en stander/lader)?


    Af spil er det TF2 og CSS der bliver spillet mest, men er bare for sjov, så ikke noget seriøst liga halløj. Der SKAL være en frem og tilbage knap på siden af musen, og det skal være på samme side.



    Med det i mente, er der så nogen der kan foreslå en god trådløs mus? :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • har selv haft logitech G7 over en længere periode, det er en super god trådløs mus synes jeg, vil dog lige påpege at jeg synes ikke G7 fungerer ret godt sammen med icemat. Men med plasticmåtte er den god :) ... og ja den er ganske god til spil synes jeg...

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

    Rettet en gang, sidst af jedimind ().

  • Ja jeg havde også kig på G7 for længe siden men den har jo ikke 2 knapper på siden :(

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ja jeg havde også kig på G7 for længe siden men den har jo ikke 2 knapper på siden :(


    ja det havde jeg så ikke lige tænkt ved...Men en god gamer trådløs det er den. :)

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af goodangel
    jeg har en logitex mx 1000 og den har jeg snart haft i 4 år og den funger stadig upoklageligt.. der er 3 kanpper på siden af den..
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=96982


    den er dog snart ved at være slidt op men jeg kan bruge den omkring 5 dage om ugen uden den skal lade op og det er selv om jeg spiller meget.


    MX1000 er for stor og tung til mit behov, har siddet med den hos en ven flere gange og kan simpelthen ikke bruge den.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • umiddelbart tror jeg mx 1000 og mx evolution har det samme 'feel'.. men det er nu kun et gæt..


    Jeg ville ha' valgt g7 også uanset knapperne...


    Ellers kan du jo bare gøre alt andet på dit skrivebord trådløst, og så beholde tråden på musen.. Så virker det jo ikke så voldsomt på dit lille skrivebord :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    umiddelbart tror jeg mx 1000 og mx evolution har det samme 'feel'.. men det er nu kun et gæt..


    Jeg ville ha' valgt g7 også uanset knapperne...


    Ellers kan du jo bare gøre alt andet på dit skrivebord trådløst, og så beholde tråden på musen.. Så virker det jo ikke så voldsomt på dit lille skrivebord :D


    Logitech har lavet en mus der kun bruger et AA(A) batteri, hvor mange af de andre modeller bruger to AA - så mon ikke den model er lidt lettere i det. Kigger lige efter den.


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    umiddelbart tror jeg mx 1000 og mx evolution har det samme 'feel'.. men det er nu kun et gæt..


    Jeg ville ha' valgt g7 også uanset knapperne...


    Ellers kan du jo bare gøre alt andet på dit skrivebord trådløst, og så beholde tråden på musen.. Så virker det jo ikke så voldsomt på dit lille skrivebord :D


    Har ikke prøvet revolution irl endnu, men den er vist ikke så stor og klodset som 1000'eren. Det eneste jeg ka gøre trådløst er sådan set mus og tastetur :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mit skrivebord står op mod et vindueparti så det er desværre ingen mulighed.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ja jeg havde også kig på G7 for længe siden men den har jo ikke 2 knapper på siden :(


    kan man vende sig til at ikke at have :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind
    har selv haft logitech G7 over en længere periode, det er en super god trådløs mus synes jeg, vil dog lige påpege at jeg synes ikke G7 fungerer ret godt sammen med icemat. Men med plasticmåtte er den god :) ... og ja den er ganske god til spil synes jeg...


    bruger også en G7, og fungere for mig uden problemer med sort Icemat :) Spiller rimelig seriøst dota, og der er den i hvert fald perfekt :D fed mus, men prisen er også derefter. en ting der er lækkert er, at du får specialbatterier og slipper for batteriproblemer. det tager for mig 8 sec at skifte batteri. tryk på opladeren tryk på bunden af musen skift batteri. Prop i og den kører :)

  • har selv en MX revolution som jeg ofte bruger til TF2 og en del andre spil super god mus :9xo

    Core i7 920 @ 3.2GHz 20x160
    MSI XPower
    12GB Corsair Vengeance 1600mhz 9-9-9-24
    ASUS 5850 DirectCU + HiS 5850 iCooler V @ 870/1200Mhz
    Cooler Master HAF932
    Plazir 1300W