221

tirsdag, 16. december 2003, 16:36

Citeret

Originally posted by JacobHansen

Citeret

Det er kun testresultater, og de kan strammes betydeligt op, på nær de 11102 som er med P4.

Hej Tom

Der går nok ikke så forfærdelig længe så får jeg opsnappet en 3.2 EE ( Måske efter nytår )

Så satser jeg på at slå dig i PCMark2002 :D. Eller jeg tror ihvertfald på det, ligger "kun" på 10459 med min P4 3.0 Ghz.

Gad vide hvor meget jeg mon kunne hive ud af en EE :D

Det kræver sgu køling du.. Meget køling! Den nye EE har jo enormt mange transistorer og de udvikler som bekendt masser og varme og skal bruge ldit flere volt.

222

tirsdag, 16. december 2003, 16:39

Det ved jeg skam godt - Der er jo en grund til at jeg vil have moddet den.

Hvis jeg "kun" kan køre 3.9 eller enda 3.8 så bliver det helt sikkert til en Mach II.!

MacBook Air - i7 powered ITX build

223

tirsdag, 16. december 2003, 17:06

Citeret

Originally posted by JacobHansen
Det ved jeg skam godt - Der er jo en grund til at jeg vil have moddet den.

Hvis jeg "kun" kan køre 3.9 eller enda 3.8 så bliver det helt sikkert til en Mach II.!

Jeg kan ikke helt forstå hvad det er der bliver til en machII?

Dem der har en EE nu kører omkring 4GHz med den i deres MachII.

224

tirsdag, 16. december 2003, 17:09

hehe - Det er fordi jeg mener at jeg køber en Mach II, hvis den ikke vil mere.

:)

MacBook Air - i7 powered ITX build

225

tirsdag, 13. januar 2004, 09:43

Historien om Cascadekøleren R1150
med FX-51 2200@3170 fortsætter her:

http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=12291&sid=

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tom Holck" (13.01.2004, 09:45)

226

torsdag, 5. februar 2004, 00:44

well hey all...jeg fandt lige det her topic da jeg læste om noget helt andet, men for satan, syns sq det var vildere når en kammi fik hans 2.4 p4 nw op på 3.3 stabilt med alm luft! :|

Nåhh anyway, Hva med at prøve at se hvor langt du evt. kan få en barton 2500+ op, bare for at se. Det ku være fedt at vide hvor meget ens barton evt kunne komme op på, hvi sman bare havde det rigtige køling! :D ...

Og du siger at Mb's ikek giver nok strøm. Kan man ikke omgå den strøm der går til cpu' en, og så fyre din egen lille strømforsyning på den, bare en hvor du selv kan skrue op og ned, Vi er ved at lave en på skolen, og med det fingersnilde du har burde du sq nok kunne lave sådan en. og du vil have alt den strøm du har brug for! :)
måske bare mig der ikke har fattet helt det der med Vcore..:P

Er i seng nat nat...

/FlexQ

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.