kan ikke printe fra brother mfc-820cw

  • puha jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med mit dumme printerproblem.


    jeg har en trådløs printer, brother mfc-820cw som jeg har brugt længe uden problemer, andet end at jeg hver gang jeg har slukket for enten pc eller printer skal installere printeren igen ??? jeg skal ikke installere drivere og alt det der, men når jeg vil printe et dokument, står der udfor printeren som jeg skal bruge, at den er offline (selvom den er tændt) og derfor må jeg så gå ind i "installer ny printer", og søge efter printeren og derefter installere den igen. Hvordan kan det være ?


    nu skulle jeg så til at printe et dok ud og har installeret printeren igen og der står at den er klar, men når jeg så trykker ok, kan jeg se at dokumentet sendes til printeren og der står meget kortvarigt at den modtager data og derefter sker der ingenting ???????


    nogen der ved hvad pokker der kan være galt... jeg er ved at blive tosset
    mbvh line

  • selve forbindelsen til printerne kører uden problemer... jeg har lige scannet et ton billeder ind fra printeren og der var ingen problemer og det kører jo også over det trådløse netværk så det kan ikke være forbindelsen..eller hva ??? JEG KAN BARE IKKE PRINTE :-(((