Zepto Znote 3415W - Specs

  • Hey!


    Jeg sidder med en Znote 3415W som kører med Vista men ejeren vil hellere have Windows XP da han synes Windows Vista er noget lort, hvilket jeg også synes. Men Zepto siger selv at de ikke vil ligge drivere op til Windows XP.. Men kan det ikke lade sig gøre at finde ud af hvad der sidder i den a chipset osv så man selv kan finde driverne et andet sted fra og installere disse?


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Der ligger en del drivers til XP på deres side, de yder bare ingen support for folk der kører XP.


    Kan dog ikke forstå folk brokker jeg så meget over Vista, personligt tror jeg det har mere at gøre med en fejl40 end noget andet, men det er en anden diskution.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Der ligger en del drivers til XP på deres side, de yder bare ingen support for folk der kører XP.


    Kan dog ikke forstå folk brokker jeg så meget over Vista, personligt tror jeg det har mere at gøre med en fejl40 end noget andet, men det er en anden diskution.


    Men hvis man går ind under den model også drivere står er at de ikke har lagt drivere op til xp..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet