Hjælp til nye ram

  • Davs igen igen :-)


    Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at finde nye ram til min bærebar ( msi m677 ). Jeg har 1 gig ram siddende i allerede ( så har 1 slot fri ). De ram der sidder i er fra trancend ( pc2- 5300 333mhz ).
    Hvad betyder de 333 mhz? er det den hastighed de kører med?
    jeg har fumlet rundt på EDB-priser, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal vælge :boxed:
    Jeg vil gerne have de bedste/ hurtigste ram til min comp, men så vidt jeg kan se, understøtter mainboard kun 2 gig, sååå....hvad skal jeg vælge????
    Et link til hvad jeg skal købe ville være til STOR hjælp 8o
    Ja, jeg ved det godt...jeg aner ikke en skid om noget :O
    tusind tak for hjælpen gutter
    :cheers:

  • Jeg har fundet disse: http://edbpriser.dk/Products/L…656&searchArea=&Soegeord=


    Der er dog lige nogen, der skal bekræfte, om den nævnte bærbare bruger SO-DIMM 200 eller ej (rammene er SO-DIMM 200).
    For det kunne jeg ikke lige støve op.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Du er nok nødt til at finde et tech sheet over din pc. Jeg prøvede at finde det på google, men ved ikke om det var pc'ens komplette navn, du havde opgivet. Jeg kunne i hvert fald ikke finde det :S


    Ellers kan det stå på de ram, du har siddende i nu.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().