vista din irriterende bunke lort!!

  • Er ved at rive håret ud på mig selv!!!! Jeg har for nylig købt ny computer (zepto 6224w) med vista installeret, og har store problemer med at få nogen ting installere... f.eks den indbyggede SD kort læser men nu også mit kamera.. det er et sony cybershot dsc w70, alle steder jeg læser står da at de kan vista selv finde så der skal man ikke installere nogen drivere af nogen art... men problemet er bare at vista ikke selv kan finde kameraet og da der ikke er nogen drivere at downloade sidder jeg bare og glor på et kamera der ikke virker!!!! :pokey: nogen der har haft ligende problemer eller kender en løsning???

  • først blive jeg lige nød til at prikke lidt til dig, du har lagt tråden underhardware - hvilket indikere at det enten er dit kamera eller din PC der er noget i vejen med. Men i din overskrift skyder du skylden på Vista ;)


    Back on topic.


    Hvis den inbyggede kortlæser ikke virker i din bærbar er det da helt klart Zepto du skal have fat i. For den burde jo virke fra start af.


    At dit kamera ikke virker har jeg også lidt svært ved at forstå. Alt (99 ud 100 ting) hvad jeg slutter til min vista maskine finder vista selv og installere en driver til det, har du prøvet med et andet kabel, det kunne jo være der var en fejl på det du bruge pt.


    En helt 3. mulighed er at USB delen på din bærbar ikke har det så godt. Det ville foklare både Cam og kortlæser. Har du prøvet at tilslutte andre USB enheder?


    Mvh Stubkier