Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. august 2008, 20:53

Fik lige min nye bærbar idag :clap:
en yderst lækker x-one H767SU3 fra deres aluminium serie virkelig en lækker bærbar.

http://www.xone.dk/products/prodView.asp?id=460

jeg har sat en T5450, 4gb adata 667 mhz ram og en samsung 120 gb HDD i.
Der er installeret vista home basic 32 bit på den og det kører skide godt men for at være sikker på at der ikke var nogle problemer med rammene ville jeg lige kører en memtest.
Memtest startede også fint op men efter ca 2 min så slukker bærbaren den går simpelhen ud og der var ingen ram fejl eller noget den slukkede bare :boxed:
Synes bare det er mærkeligt den går hen og slukker i memtest når den er meget stabil i vista og under spil. Så ville lige høre om der var nogle som har oplevet det samme med memtest?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Rasmus66" (29.08.2008, 20:59)

2

fredag, 29. august 2008, 22:25

tror næsten selv jeg har fundet fejlen.
Min cpu bliver 68 grader idle :ohmy:
Og den stiger til langt over 80 grader load så tror det er på grund af varme problemerden slukker så skal lige have den skilt ad igen for at sætte noget andet paste på.
Det var åbenbart ikke godt nok det som var klistret fast på kølerblokken :crazyeyes:

3

lørdag, 30. august 2008, 09:43

Nu fandt jeg selv problemet.
Det var et varme problem den køler paste som sad på den kølerblok til bærbaren var slet slet ikke godt nok det var slet ikke smeltet selv om cpu'en var 80 grader varm :ohmy:
Satte noget andet paste på og cpu idler nu ved 35 grader og 58 grader load og bærbaren blev dejlig støjsvag endnu engang :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.