Let spørgsmål

  • Jeg skal til at bygge, hsuk bygge, en gamer pc. Den skal koste 6500 kr. ca.
    Den skal indholde alt hvad en computer nu skal bruge altså hdd og dvd-drev mm,


    Mine krav er bare lige 2 ting.


    Den skal have et Ati 4870 kort og amd phenom x4 den kraftigste udgave.
    Og bundkortet skal understøtte Crossfire ;P


    Så er det bare op til jer. Når ja skal selv. have vista 64 bit.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Hvad er der galt med dem i dine andre tråde? :crazyeyes:

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Nu siger du crossfire, ja det er også meget godt, men hvor stor en opløsning vil du gerne game i?.. så vidt jeg ved får du ikk rigtig så meget ud af crossfire før du kommer op over 22" udgaverne.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Okay, så ken jeg godt se jeg ikke får så meget ud af crossfire med min lille 19 skærm :D
    Men hvad nu hvis jeg vil køre crysis med high details og en smule anti alisian mm.


    Og til dig DASJAP du sagde før at jeg skulle vælge ati så nu får DU chancen at bestemme lige hvad du mener er bedst til min nye computer, og ser du, jeg får penge nok her om 2 uger så vil gerne lige vide hvad der nu bedste kunne betale sig :D


    Når ja, i skal ikke regne skærm med, for jeg beholder bare min 19, den er riglig stor nok, ellers kan jeg jo altid bare købe nu større ;P

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_