Ventrilo på netværksdisk?

  • Sad lige og fik en skør ide.
    De der eksterne harddiske man kan sætte til sin router som så kan fungere som uTorrent klient etc., er det på nogen måde muligt at køre små servere på dem?


    Jeg aner intet om hvilke produkter man bør gå efter, men så vidt jeg ved køre de en linux version som styresystem, så tænkte at man evt. kunne have en ventrilo server kørende på sådan en?
    De bruger jo ikke specielt meget strøm, ikke sammenlignet med en PC ihvertfald.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hmm det tror jeg sgu ikke at man kan desværre.. :S Har aldrig hørt om det, og efter lidt google hvor flere søger det samme, og får samme svar som jeg giver dig...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Øv øv :/
    Men fandt så også ud af at det gratis ventrilo server program kun tillader op til 8 folk på serveren :/
    Hvis man vil have den kommercielle version skal man garantere mere end 1000 mennesker på sin server eller sådan noget.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Øv øv :/
    Men fandt så også ud af at det gratis ventrilo server program kun tillader op til 8 folk på serveren :/
    Hvis man vil have den kommercielle version skal man garantere mere end 1000 mennesker på sin server eller sådan noget.


    det med max 8 person, det gælder kun for den nyeste version, så bare find en lidt ældre og kom igang med at hoste en server