Projektor til skolen

  • hey tweak..
    Har fået til opgave at finde en projektor til vores skole


    Den må maks koste omkring de 2500


    Hvis man kan finde noget til den pris?


    Den skal bare bruges til skolebrug og ikke være noget lort som f.eks den fra harald nyborg.. ( den har jeg ikke hørt godt om)


    Men smid nogle bud?
    har ingen anelse om hvad der er bedst osv..


    Mvh mathias Lykke

  • Du får ikke meget projektor til 2500 kr.. Det pis er skidedyrt :P Har skolen ikke nogle forhandlere de kan kontakte der sælger til erhverv? Det ville jo være lidt smartere end at sende en elev ud for at finde noget. Sikkert også billigere :))


    Ved at dem vi har på mit gym er Phillips. De er skidegode og lynhurtige og vildt skarpe. Pris og model har jeg ingen anelse om, men det har sku været dyrt at fylde 80-100 lokaler med det shit :P

  • Pff :P Det er sådan en Friskole tunfisk går på, så der er sgu nok nogle specielle regler der :P Men ja med omkring 60 elever er der sgu nok ikke det store budget til projektor :D

  • ved laptops.dk har et sæt til 3000 og et til 5000....og de er da ikke helt elendige......men det er da klart at en til 15k er bedre.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.