Ny Getmore Computer - siger I?

  • Jeg har efter længere overvejelser besluttet at købe mig min egen gaming-computer, eftersom jeg er godt træt af enden at bruge min egen laptop, der kører CS med en fps på omkring de 20 - dvs. med mindre der kommer HE's, smoke - you name it - hvor den så falder til et endnu værre niveau.
    Indtil nu har jeg derfor valgt at låne mine forældres computer, men er mildes talt blevet mega træt af at høre på dem brokke sig over det - forståeligt nok sfl:)



    MEN HER STARTER MIT SPØRGSMÅL-tingeling:


    Jeg vil derfor gerne købe en ny stationær computer, som jeg udelukkende skal bruge til gaming. Problemet er bare at mine hardware-kendskaber er godt og vel nul!
    Jeg vil gerne købe en computer, der kan trække spil som LOTRO (på high-details) og CS 1,6 på samme (den falder nok inden under LOTRO - men aldrig slemt at nævne jo).


    Anyways jeg regner med at bruge omkring en 5k på denne computer, og efter at have spurgt mig rundt hos mine venner har de givet mig denne computer, som de mener passer til mine behov:


    http://getmore.dk/templates/im…d=1015&SelectedGroup=1015


    Vil lige nævne at de i starten mente denne her var god - som de havde fundet link til herinde, men efter nærmere søgning mente de at overstående altså passede bedst til billigst penge.


    http://getmore.dk/templates/im…d=1015&SelectedGroup=1015


    Hvad siger I?


    På forhånd tak.



    PS.
    Dette er taget fra LOTRO's hjemmeside:


    What are the system requirements for The Lord of the Rings Online:


    Intel Pentium® 4 1.8 GHz or AMD Athlon® XP 1800+
    Supported 64MB Graphics Card*
    512 MB RAM
    7GB available
    DirectX® 9.0c
    Windows® XP

  • Nr 2 har et langt bedre grafikkort end nr 1. Hvis du har pengene til det så tag nr 2.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Begge computere kan uden problemer trække det du snakker om der! Men skal du spille spil som Crysis så vil jeg anbefale PC nr. 2, da grafikkortet er en del kraftigere... Men som sagt PC nr. 1 kan SAGTENS trække det du forespørger der!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    et 9600GT yder ik det ca. samme det som et 8800GT da, men et OCed 9600GT da lige følge med et stock 8800GT.


    Det vil jeg nu også sige... 9600 GT er ikke lige så hurtigt som et 8800GT... Men man kan diskutere om det er +800 kr værd!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hvorfor ikke bare tage den med GTX280?


    Det er virkelig uhyggelig billigt


    Helt enig, hvis han vil spille nogle af de nyeste spil som Crysis så er Nr.2 klart overlegen! Men skal han bare spille de spil han selv pointere så kan Nr.1 også sagtens klare det! Men Nr.2 er da mere "fremtids sikret" hvis man kan sige det..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.