Hvorfor fanden virker Ultimate Boot Disc nu ikke?

  • Jeg er så pisse træt af det pis her. Ny computer, fejl på rammene vist ved memtest... lige plduselig virker ultimate boot disc bare ikke mere, så jeg kan ikke teste videre.


    Jeg har forsøgt at slette cd'en og brænde iso'en ned igen.


    Jeg når hen til 'press enter to boot from cd' efter den HAR fundet cd'en, men så sker der bare intet, og windows startes.


    Jeg har umiddelbart ikke gjort noget galt? Ændrede min voltage på rammene for at teste, og computeren kørte stadig fint - UBD ville bare ikke starte. Jeg tror ikke,d et havde noget med det at gøre, men jeg loadede defaults og stadig vil den ikke.


    Any ideas? Jeg smadrer snart det lort her :/ Er rasende pt... intet gider virke og bordet har fået de første par slag :(

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

    Rettet en gang, sidst af JenSLyN ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Jeg har forsøgt at slette cd'en og brænde iso'en ned igen.


    Så går jeg ud fra du har en RW skive!


    UBCD er en applikation ligesom alt andet, og hvis der er seriøse hardware fejl, så kan den applikation jo også godt crashe.


    Strip computeren ned til minimal konfiguration (ingen I/O kort, osv) og prøv så igen, evt med en ny skive (din nuværende kan jo have ridser)

  • Har du sat usb keyboard på enable i bios?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Tak for svarene I to... jeg fumlede lidt med det, og pludselig virkede det... aner ærlgit talt ikek hvad jeg gjorde :O

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JenSLyN
    Tak for svarene I to... jeg fumlede lidt med det, og pludselig virkede det... aner ærlgit talt ikek hvad jeg gjorde :O


    Det skal man heller ikke altid i denne verden ! Men det var da godt du fik det til at virke.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet