Er det strømforsyningen?!!

  • Hej!
    Jeg har købt nye Antec tricool 12cm blæsere til mit kabinet. De kunne ikke starte af sig selv på den lave hastighed, og når de kom i gang kørte de kun med ca. 1/2 hastighed. Jeg prøvede så at sætte dem direkte på bundkortet -så startede de fint og kørte med fuld speed.


    Jeg har lige sendt mit geforce Winfast 6800GT agp til reparation, da der pludselig var sort skærm, men er det måske strømforsyningen der er skurken?. Mit gamle 9600pro kører fin, men kræver jo heller ikke ekstra strøm. Harddisk og DVD kører også fint og jeg har prøvet at bytte om på stik og ledninger.


    Strømforsyningen er en ældre NorthQ 400W.

  • Jeg er ikke lige helt med på hvad du mener, har brugt de medfølgende stik og ellers ikke foretaget mig noget. Det er når jeg kobler blæserne direkte til strømforsyningen at det ikke virker korrekt.


    Mvh.
    Ksp

  • Undskyld, nu ved jeg hvad du mener. Jeg chekede lige stikkene og det VAR faktisk muligt at vende dem forkert, det havde jeg bare ikke troet var muligt. Det virkede. TAK


    Er der elles nogen der kan forklare hvorfor grafikkortet pludselig går i sort. Jeg har googlet mig frem til at det er et af de bedste til oc (det har ikke været oc hos mig). Det er købt for knabt et år siden hos demoshop(suk!) men jeg tror der er sat en anden (men ok) køler på i stedet for den originale som er ret speciel.


    Mvh
    Ksp