Jeg er nu ved at være godt træt af min gamle telefon, og vil have en ny. Denne gang har jeg tænkt mig at købe en helt ny mobil, som kan "alt".
Men da jeg ikke helt er så meget med i, hvad der er nyt ved mobiltelefoner, spørger jeg Jer her, hvilken telefon I vil foreslå mig, hvis budget ligger omkring de 3k.
Tja jeg er godt tilfreds med min Nokia N82 som efter min mening kan det meste
Har den "desværre" i den grå version, men der er kommet en sort som er en del federe. Eneste jeg savner er en T9 ordbog, men har da overlevet i snart 6mdr.
Hvis det skal være en telefon der kan det meste (-multimedia), uden at fylde alt for meget, så kan jeg klart anbefale nokia e51 - en rigtig lækker buisness telefon.
Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Jeg ville vente og se hvad Tag Heurs telefon kommer til at koste De ser FUCKING sprøde ud!
Men de kommer nok til at koste på den forkerte side a 3k. Men hvem ved?
EDIT: Uhh læste lige at den vil komme til at koste på den forkerte side a 3k euro Så må jeg igang me at spare op!
Bevis på at design så absolut er objektivt, håber den er bygget af et eller andet specielt metal eller kan noget spektakulært, for køn dét syntes jeg godtnok ikke at den er.......
Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
Jeg ville vente og se hvad Tag Heurs telefon kommer til at koste De ser FUCKING sprøde ud!
Men de kommer nok til at koste på den forkerte side a 3k. Men hvem ved?
EDIT: Uhh læste lige at den vil komme til at koste på den forkerte side a 3k euro Så må jeg igang me at spare op!
Bevis på at design så absolut er objektivt, håber den er bygget af et eller andet specielt metal eller kan noget spektakulært, for køn dét syntes jeg godtnok ikke at den er.......
Sorry for [/quote]
Har du helt ret i den er fandme ikke køn/stillet som vel er det man forbinder med navnet Tag Heurs.
Bare fordi de tilsætter noget metal+det der sikkert er ægte læder + navnet tagheurs så tror de det skal koste en formue
Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
Jeg har en HTC Touch Diamond, den kan ALT.
Kun en ting den ikke kan, og det er at vande blomster
Ej, det er en super lækker pocket pc..
/Lasse N.
Og den er ikke sløv på nogen måde eller hvad?
Efter jeg har intalleret en ny ROM og tweaked lidt kører den super hurtigt..
HTC Touch Diamond er Top Dollar!
...det er sjovt, sådan havde jeg det også med min HTC Touch, den originale ELF da jeg havde den, den kørte helt vildt langsomt og elendigt, indtil jeg fandt en anden ROM og putte på + OC den en lille smule, så kunne den nogle nasty tricks lige pludselig
/Lasse N.
...det er sjovt, sådan havde jeg det også med min HTC Touch, den originale ELF da jeg havde den, den kørte helt vildt langsomt og elendigt, indtil jeg fandt en anden ROM og putte på + OC den en lille smule, så kunne den nogle nasty tricks lige pludselig
Så I kan godt anbefale HTC diamond, og hjælpe mig med lige at tweake den til lidt bedre ydelse ?
/Lasse N.
Så I kan godt anbefale HTC diamond, og hjælpe mig med lige at tweake den til lidt bedre ydelse ?
Ja
Asus P8P67 PRO Asus GTX560Ti 1GB Intel Core i5 2500K || Corsair H60 Corsiar XMS3 2x4GB 1600MHz Cooler Master Silent Pro Gold 700W
Playstation 3 320GB Synology DS211 || 2x Western Digital Green 2TB Apple iPhone 4S 32GB Apple TV 2
Ja det er typisk for microsoft styrersystemer der er alt snasket slået til som standart, heldivis er der massere guides til at afhjælpe det problem så man for fuld fart på sin HTC Som jo er et super produkt hvis man gider rode lidt med den, dog ville jeg nok vente på at touch pro kommer på markdet.
Oprindeligt indlæg af c-k
Ja det er typisk for microsoft styrersystemer der er alt snasket slået til som standart, heldivis er der massere guides til at afhjælpe det problem så man for fuld fart på sin HTC Som jo er et super produkt hvis man gider rode lidt med den, dog ville jeg nok vente på at touch pro kommer på markdet.
En touch pro har jeg sikkert slet ikke råd til. Hvor kan jeg billigtst finde en HTC Diamond?
Oprindeligt indlæg af c-k
En touch pro har jeg sikkert slet ikke råd til. Hvor kan jeg billigtst finde en HTC Diamond?